پست 54

LITTLE GIRL DREAMS

پست 54

 

سلام دوستان

شرمنده این مدت نبودم...

دلم براتون تنگ شده

متاسفانه ازین به بعد خیلی دیر به دیر میام

بلاخره هدف زندگیمو پیدا کردم!

واسه همین سرم خیلی شلوغ شده...الان من اینطوریم

دوستون دارم

به امید آپ بعدی

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت17:56---29 آبان 1391
سلام
خوشحال میشم بیای پارت سومو بخونی
مرسی


ramin
ساعت23:32---23 آبان 1391
.هر کسي را نه بدان گونه که هست احساسش مي کنند ، بدان گونه که احساسش مي کنند ، هست


هیچ معلوم هست کجایی تو
بیا دیگه


محمد
ساعت0:28---20 آبان 1391
دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی
چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا
بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود ...


مهسا
ساعت12:32---30 شهريور 1391
سلام این آخرین آپه حتما بیا

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت15:26---13 شهريور 1391
سلام عزیز دلم.خوشحالم که هدف های زندگیتو پیدا کردی...
امیوارم همیشه خوشحال و موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ساعت 20:0 توسط little girl |